سِرفِس رقيب جديد آي‌پد
 
خبربلاگ
جالب ترین مطالب
 
 

سِرفِس رقيب جديد آي‌پد

 

سي‌ام خردادماه، خبرنگاران حوزه آي.تي در ايالات‌متحده تحت شديدترين تدابير امنيتي وارد جلسه خبري مايكروسافت شدند و در شرايطي كه انتظار داشتند با ايكس‌باكس 720 يا كينكت2 روبه‌رو شوند، كاملا غافلگير شدند؛ چراكه مايكروسافت از تبلت اختصاصي خود رونمايي كرد.

 

 اين تبلت كه سِرفس (Surface) نام گرفته، از نمايشگر 6/10 اينچي اچ.دي بهره مي‌برد، وزنش 680 گرم است و پردازنده‌هاي اينتل Core i5 برای آن در نظر گرفته‌اند. ضخامت آن كمتر از 14 ميلي‌متر است و به پورت‌های مختلف از جمله يو.اس.بي2 مجهز است. نمايشگر لمسي آن با دست و قلم كار مي‌كند و دو سيستم‌عامل ويندوز8 و ويندوز RT (نسخه‌اي ابتدايي از ويندوز8 كه فقط برنامه‌ها را اجرا مي‌كند) براي آن پيش‌بيني شده است. قاب سرفس از منيزيم ساخته شده كه استحكام بالا را با وزن پايين يك‌جا دارد. همچنين براي اين تبلت يك پايه نيز تعبيه شده كه همانند در خودرو باز و بسته مي‌شود. سرفس براي ويندوز RT در مدل‌هاي 32 و 64 گيگابايتي و براي ويندوز 8 پرو در مدل‌هاي 64 و 128 گيگابايتي ارائه مي‌شود و زمان ورود آن به بازار نيز اندكي پس از عرضه ويندوز8 خواهد بود. اما شاهكار بزرگ مايكروسافت در كاور اين تبلت است. كاور سرفس در واقع يك صفحه‌كليد مجهز به تاچ‌پد است كه با استفاده از آهن‌ربا به تبلت متصل مي‌شود. اين كاور كه سه ميلي‌متر ضخامت دارد، در سه وضعيت نسبت به تبلت قرار مي‌گيرد: وقتي كه بسته است و تبلت خاموش مي‌شود؛ وقتي كه پشت تبلت قرار مي‌گيرد و غيرفعال مي‌شود، و وقتي كه در زاويه حدود 120 درجه نسبت به تبلت قرار مي‌گيرد و سرفس را به يك آلترابوك (لپ‌تاپ بسيار باريك) تبديل مي‌كند. كارشناسان مايكروسافت ادعا مي‌كنند صفحه‌كليد اين كاور حساسيت بالايي دارد و تايپ كردن روي آن قطعا راحت‌تر از نمايشگرهاي ال.سي.دي ديگر تبلت‌ها و همچنين صفحه‌كليدهاي معمولي است. مايكروسافت ‌همچنين براي كمرنگ كردن نقطه ضعف بزرگش يعني فروشگاه نرم‌افزارهاي ابزارهاي همراه در برابر اپ‌استور و گوگل‌پلي، سيستم‌عامل ويندوز و سخت‌افزارهاي سريعي را براي سرفس انتخاب كرده تا به كاربران خود امكان دهد از نرم‌افزارها و بازي‌هاي متنوع موجود براي پي.سي نيز در اين تبلت استفاده كنند ويژگي‌هاي سرفس، آن را به كامپيوتري تمام‌عيار براي تمام مصارف فعلي كاربران تبديل كرده و بايد سرفس را رقيبي سرسخت براي لپ‌تاپ‌ها، نت‌بوك‌ها، آلترابوك‌ها و تبلت‌ها به حساب آورد.



Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:سِرفِس رقيب جديد آي‌پد , :: 22:0 :: توسط : lord

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبربلاگ و آدرس nwesblog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 29612
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1